FAQs

Neem de tijd om deze veelgestelde vragen hieronder te lezen voordat u contact met ons opneemt, aangezien 90% van uw antwoorden hier worden beantwoord. Zo niet, stuur ons dan gerust een e-mail: support@lunamilis.nl

Q. Wanneer komt mijn bestelling aan?

A: De meeste bestellingen worden binnen 2-4 werkdagen na bestelling verwerkt.
Een e-mailbevestiging met uw volgnummer wordt naar het door u opgegeven e-mailadres gestuurd zodra de bestelling is verzonden. Bestellingen worden verzonden vanuit ons dichtstbijzijnde magazijn op basis van uw locatie.
Dit zijn geschatte tijden gebaseerd op de huidige verzendtijden:

België/Nederland: 6 tot 14 werkdagen

* Tijden kunnen variëren door drukke verzendperiodes of nationale feestdagen en covid-19*.

Q. Is mijn bestelling al verzonden?

A. Bestellingen worden gewoonlijk binnen 2-4 werkdagen verzonden, soms sneller. U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw bestelling is verzonden, maar controleer uw SPAM/Junk box voor het geval deze daar terecht is gekomen. Als u uw verzendingsmail niet kunt vinden, of als u deze misschien hebt gewist, neem dan contact met ons op via support@lunamilis.nl en wij kunnen u in real time laten weten of uw bestelling al dan niet is verzonden.

Q. Mijn artikel is beschadigd of gebroken aangekomen Wat kan ik doen?

A. Ten eerste, onze excuses als dit is gebeurd. Om ons te helpen het te repareren, kunt u foto's maken en deze naar ons sturen via support@lunamilis.nl. Zodra wij ze hebben ontvangen, zal ons team er werk van maken. Wij moeten binnen 48 uur na aankomst van het pakket op de hoogte worden gebracht. Dit ligt buiten onze controle. Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Q. Ik heb 2 of meer artikelen besteld, waarom heb ik er maar één ontvangen?

A. Wanneer u meerdere artikelen tegelijk bestelt, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden omdat de producten worden verzonden vanuit verschillende magazijnen die wij bezitten. Het kan zijn dat u het ene artikel eerder ontvangt dan het andere. Dus geen paniek als je niet al je artikelen in één keer ontvangt... je krijgt ze wel!

Q. Ik moet mijn bestelling annuleren of wijzigen Hoe doe ik dat?

A. Wij doen altijd ons best om uw bestelling te annuleren, maar als uw bestelling al verzonden of verwerkt is, kunnen wij uw bestelling niet annuleren.
Als u uw bestelling wilt wijzigen, bijvoorbeeld van stijl, maat of leveringsadres, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen om eventuele wijzigingen aan te brengen, mits uw bestelling nog niet is verzonden. Als uw bestelling is verzonden, kunnen wij deze niet meer wijzigen, maar wij accepteren altijd graag een retourzending als u dat wenst.

Q. Kan ik een terugbetaling of teruggave krijgen?

A. We hebben een 14 dagen geld terug garantie. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds u uw aankoop heeft ontvangen, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Voor een terugbetaling moet het artikel in de staat verkeren waarin u het hebt ontvangen, met de doos, de verpakking en alle accessoires.

Â